Natt-störd

Hej bloggen! Jag ligger i sängen just nu och klockan är 02.51 och jag har legat här sen tio tiden kanske.. Ja och nu börjar det spåra av tråkighet, så tänkte att jag bloggar! Men jag har ingenting vettigt att blogga om, men det har jag väl nästan aldrig? Min blogg är 20% seriös 80% oseriös haha... Nåväl nu ska jag lyssna på caroline af ugglas och garva åt det samtidigt som jag stalkar sönder folk på facebook! PUSS PÅ RUMPAN

Bara för att jag har fått någonting sånthär sjukt för mig att jag är jätte matsugen på nätterna och vll bara äta upp allt i kylskåpet så lägger jag in en bild på förrätten som vi åt på nyårsafton och känner hur det vattnas i munnen... Orkar inte rotera bilden heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0