mördar måndag.

JAhapp, då var det dax att blogga igen då eller?? Har iallafall inget bättre för mig än att plugga då.. Har nyss provat mina kläder som har kommit som jag beställde från gina i torsdags (tror jag det var.).  Blev riktigt kär i shortsen, dom var extremt sköna och snygga på!



Har iallafall varit en riktig mördarmåndag idag. Har haft en helvetes dag känns det som, jag mår fortfarande illa.. Haha :(  Det enda med dagen som var bra var att jag har fått ett prov bortgjort som jag har haft kvar att göra. Nu är betygen finfina!  Har även hunnit prata med syon idag. Det gick riktigt bra det också och nu är jag riktigt säker på första och andra handsvalet! Känns bra att slippa fundera över det längre:)  Sen har dagen bara rullat på som vanligt. Nu ska jag ta och plugga u-länderna, har prov på det på onsdag och jag fick provbladet idag. Hej, nu ska jag plåga sönder hjärnan! Vi får höras sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0