Måndag!

Goddagens! Har kommmit hem från skolan för ungefär en halvtimma sen, nu ligger jag i soffan och ser ett avsnitt gossip girl och ska ta mig en liten powernap. Sen ska jag käka middag och sen består resten av kvällen utav plugg och träning! Plugga känns bara jobbigt, och träning känns jobbigt och samtidigt kul! Imorgon ska jag vara på badhuset halv 8 på morgonen för jag och emelie ska och simma. Och även bevisa för våran idrottslärare på samma gång att vi båda två kan simma så jag får godkänt i idrott!

Idag har vi även fått göra val till gymnsiet om vi vill, jag har inte gjort mitt ännu för jag vet inte vad jag ska välja för andra och tredje val.. Har som tur på mig ända tills 10 februari så det löser sig!  Skoldagen har då iallafall rullat på som vanligt, har hunnit med ett besök på vårdcentralen för att kolla om jag hade öroninflammation och det hade jag inte utan min ena halsmandel har istället svällt upp och blivit dubbelt så stor jämfört med den andra så det trycker och gör så att örat gör ont.. SKRÄLL ATT MIN HALS KRÅNGLAR! Har haft 6 halsflusser på ett år, håller nästan tummarna på att få en till så jag snart får plocka ut dom. Dom hänger ju ändå bara där nere vid halsen och gör ingen nytta förutom att göra ont hela tiden.. Varför har jag missbildade halsmandlar som är 10 gånger större än andras? Varför ska jag dras med denna smärta? VARFÖR DRABBAS JAG AV ALLT?!  Otursbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0