LESS123

Ligger i soffan och skulle just till å sova men så känner jag behovet av att kolla runt på lite bloggar och störa sig på lite småsaker och tills slut blev jag riktigt irriterad.  Och jag kom fram till gud jävla less jag är på fega människor, som tydligen är sååå tuffa och sånt. Men när det väl gäller att komma fram och prata med någon så är man så jävla feg och kan inte ens titta en i ögonen? Men man kan sitta och snacka så jävla mycke skit om personen bakom dens rygg men när det väl gäller, så är dom som sagt jävligt fega och kan inte säga ett enda ord. Tycker vissa människor är så jävla patetiska.

Brukar inte orka slösa tid på att sitta å skriva ut sura inlägg om folk på bloggenn, det gjorde jävligt ofta förut dock, men ni får tycka vad ni vill om det. Men hade ni varit i min situation hade ni nog förstått och varit minst lika irriterad som jag!
Men det räcker bara inte med att sitta å häva ut ilska på mina vänner och få snacka riktigt illa om dessa personer till dom. Utan måste få dela med mig till er oxå!:) Vet också att personerna jag skriver om kommer läsa det här, och kommer känna sig träffade. Men dom kommer inte göra någonting åt det för att dom är så jävla fega. Gud, utrota dessa människor. Dom gör ingen nytta här i världen förutom att gå folk på nerverna. ÅHHHHHHH -.-

Det var allt för mig! Nu har ni någonting att klura på, erkänn att det finns inge roligare att än att läsa bloggar som sitter å skriver ut arga inlägg? Jag älskar det:)!  PUSS & KRAM SKUMMBANAN♥

Kommentarer
Postat av: hihih ;)

Mumintrollet och tampongen med blod på....

2012-01-16 @ 18:52:58
Postat av: hehehee ;>

mumintrollet o menshuvvet** ;)

2012-01-16 @ 19:03:10
Postat av: Evve

Hahahaha jaa!!

2012-01-17 @ 14:46:26
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0