jävla blogg.se

Efter några om och men har jag ÄNTLIGEN tagit mig in på blogg.se! Det är ju en helt ny cp ful startsida?!?! Och jag har inte hittat vars man loggade in, var till å med tvungen att öppna safari istället för firefox och då hittade jag det direkt!..   Fan vad sur jag har varit pågrund av detta idag haha, och så klicka jag in på andra som har blogg.se och såg hur dom hade kunnat blogga hela dagen..  Haha, blev riktigt tjurig i slutet, och glädjen som uppstod då jag hittade varsfan jag loggade in alltså!!!

Iallafall... Idag är det fredag! Jag har helg nu hoho, fast har inte varit på skolan sen i tisdags så jag har väl haft helg enda sen dess.. Ikväll ska jag göra absolut ingenting, mamma säger att jag inte ska någonstans i helgen för att jag är sjuk, det kan hon ju bara glömma för jag har och har haft planer för lördag ända sen förra veckan typ!..  Så idag ska jag vara snäll mot hon och vara hemma och typ dö? Haha..  Ska hämta mig några huvudverks tabletter och sen se klart mitt påbörjade avsnitt gossip girl. Sen tror jag faktiskt att jag ska hoppa ur min sov t-shirt som jag har bott i hela veckan och ta på mig några vanliga kläder. Känner mig såå mycket mer frisk då jag är fixad och hela köret, har dock inte haft smink på mig sen i måndags så jag känner mig ful, sjuk, ful och ännu lite mera ful. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0