jag lovar du och jag ska skina en dag

Klockan är halv 8 på morgonen, jag har sovit sen jag kom hem från skolan igår typ.. Eller vaknade kring halv 6 och åt middag, somnade om till 11 då bloggade jag snabbt och somnade om tills nu.. Har fått mig ett ex antal timmar sömn! Skulle igentligen till lule idag med jossan men det blev inget utav det, så nu ska jag sova bort dagen om det nu går att somna om. Ska iallafall se gossip girl nu och försöka somna om åtmiståne i en timma till...

Jag tänkte att jag skulle skippa att bli ljushårig i sommar, men mina planer ändrades lika snabbt då jag satt å kolla igenom gamla inlägg från i somras.. Ljusthår i mitt hjärta, svart också för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0