jag lever!

Hej bloggen! Haha..  Jag tänkte visa er att jag lever, men mitt internet lever inte... Det har kraschat men som tur är har vi såntdär internet skit sak man ploppar in i datorn så kan iallafall blogga lite från mammas dator för det funkar inte på min? Och min dator är dum i huvudet nu ocksåå...  Och som ett brev på posten så mår jag skit idag, har väl som alltid bara mig själv att skylla. Direkt jag försöker få i mig lite mat slinker det ut lika fort. Fan så vidrigt! Nu jävlar ska jag se på 101 dalmatiner och vänta på att den här hemska baksmällan ska försvinna, ska fan inte röra en alkoholhaltig dryck på VÄLDIGT länge!  Vi hörs senare nått..  Uppdateringen kanske inte kommer vara den bästa, men imorgon blir det nog vanlig uppdatering för pappa skulle köpa nytt bredband eller vafan det nu är.. Nåja, hejdååå!

Har snott två bilder från igår av jennelie, så kastar in dom!:)
Eller ja nu blev det bara en för den andra gick inte å ladda upp?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0