i'm here without you baby

Har nyss kommit ut ur duschen och har smöjt in mig med lite bus! Nu sitter jag framför tvn och ser något skit tråkigt, ska ta och läsa igenom provbladet någon gång till sen får jag fan vara redo föratt göra det imorgon då vi har provet!  Efter att jag har läst igenom det ska jag gossa ner mig i min saknade säng och se några avsnitt sex and the city.

Idag har varit en sånndär sjukt jobbig dag, gick inte att ta sig upp ur sängen knappt.. Sov hela bussresan till skolan, sov halva första lektionen och sov i några timmar då jag kom hem från skolan också..  Jag är fortfarande så trött att hela kroppen bara värker + att jag har haft världens hemskaste huvudvärk som jag har fått lida med sen jag slog upp ögonen.. Jag hatar skolan, jag vnill ha loooov nu! Eller åtminståe helg eftersom att vi har helg ända tills på tisdag, wihoo

Nu plåga hjärnan lite med detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0