Hur jag kom på mitt bloggnamn!

Nu har jag fått lite små idéer och önskningar om vad jag ska blogga lite mer om, så tar en sak i taget och börjar med en som ville höra hur jag kom på mitt bloggnamn!

Började med att jag hade en blogg som hette evelinaeriksson.blablabla.se och tog då bort bloggen och ville göra en ny med samma namn, men tydligen så finns det alledens för många Evelina Eriksson här i sverige så på alla bloggsidor var det upptaget. Så då testade jag med att heta evelinae, men det var också upptaget?! Så i slutändan blev det eveliinae och så heter jag nog på alla sidor jag är medlem på! :) Enkelt å komma ihåg och då är det enklare för folk att hitta tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0