Happis/Finland

Goddagens! Har inte hunnit uppdatera någonting idag eftersom att mamma väckte mig just efter 8 imorse så jag fixade mig så kring kvart över 9 for hela familjen till happis. Så har vandrat runt där på rajala gallerian men hittade inga kläder, sen for jag på stadium, intersport och candyworld och fick endast med mig godis och ett par täckbyxor och även mat från max satte sig ner i magen! Sen efter vi var klar där å så rullade vi vidare till bredviken och var hos några bekanta till mamma å pappa ett tag, och nu är vi hemma. Och jag ska ta mig en powernap, är helt slut. Har sovit 1-2 timmar inatt och varit igång hela dagen, så nu tar jag mig en välförtjänt powernap och så får vi höras senare helt enkelt!:)

Maxmat ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0