Godnatt..

Ligger i sängen och just nu kämpar med att somna, är riktigt jävla trött men just innan jag är till å somna måste jag nysa, eller så börjas det snarka här inne i rummet eller så blir jag helt jävla täpt i näsan eller får en hostattack.. Nu ska jag fan se ett gossip girl avsnitt och försöka somna till det. Annars springer jag in i väggen så jag deckar av smällen.. Direkt jag lyfter på data locket blir jag genast 100 gånger tröttare, å lägger jag ifrån mig datorn så blir jag pigg.. Får helt enkelt göra som jag oftast brukade göra förut.. Somna till datorn!  Ska fan göra det nu.. ÅH NU ÄR EN NYS PÅVÄG FAN VAD JOBBIG KÄNSLA... Kittlas i hela näsan :(:((  Godnatt och krya på dig mig själv♥  Imorgon måste jag fan börja må lite bättre tycker jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0