godnatt.

Har precis duschat och nu sitter jag och smörjer in mig lite smått med min älskade nivea kräm och dunkar justin bieber! Ska bara borsta håret och sätta in krämerna i det och sen ska jag fanemig gå och lägga mig. Har sovmorgon till klockan tjugo över 9 imorgon eftersom att vi ska vara på furuheds skolan (gymnasiet i kalix) hela dagen imorgon med skolans alla nior och så får man kolla på 2 olika program. Jag har valt att kolla på Omvårdnads programet och Samhälls! Nä, nu ska jag fixa mig en macka och borsta håret och det köret. Sen somna till gossip girl! Jag älskar att kunna somna jätte tidigt nu och sova hela nätterna och slippa vara stendöd då man vaknar! Underbart ♥

För er som beundrar mina bebis lena händer, här har ni svaret!  Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0