Godnatt!

Hej mina små älsklingar! Har just kommit hem från emelie, det första jag gjorde då jag kom hem var att snöra av mig kläderna och krypa ner i sängen. Underbart skönt ♥  Har haft en mycket trevlig kväll med mina favvosar, vi har spelat en massa roliga spel, förutom kortspel det hatar jag. Jag är världens sämsta förlorare så jag tjurade ihop i ett tag, haha. Nu ska jag se gossip girl tills jag somnar, vilket lär ta ganska så fort eftersom att jag är dö trött redan nu! Så sov gott sötisar, ni fula får sova dåligt.

Två bilder från kvällen


Snodde bilden från jossan, tänk att nyttiga saker också kan vara riktigt gott! Detta har vi mumsat på ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0