Godmorgon..

Godmorgon! Somnade kring 6 imorse.. Har LITE huvudvärk just nu och är lite död, mamma har försökt få mig upp ur sängen från klockan 12 men jag har bara somnat om hela tiden. Det här med att vända tillbaka dygnet är inte lika lätt som att fucka till det, å så tråkigt.. Nu ska jag fan stiga upp, duscha, fixa mig för idag SKA  jag inte ligga i sängen halv 9 på kvällen och invänta sömn eftersom att jag inte somnade föräns 9 timmar senare haha. Imorgon SKA jag tvinga upp mig själv förefan, men hur skönt är det inte att sova riktigt länge då man vet att man kan sova riktigt länge och inte har någon dumm tid å passa...

Det här är jag idag och jag kommer somna i duschen typ, eller så piggnar jag till..
Man brukar ju känna sig liite levande efter en dusch! Iallafall jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0