Godmorgon, lööördag

Gomdorgon! Har nyss ätit frukost/lunch/middag i ett och det var äckligt jävla gott ska ni veta :) Så nu har jag iallafall intagit sängläge som jag alltid gör då jag har ätit haha.. Är helt trött eftersom att jag och emelie inte gick å la oss förän halv 6 typ eller somnade typ inte förän 6 iallafall.. Jag som trodde jag aldrig skulle tycka wow var kul eller något sånt fastnade framför det och spelade drygt i 3 timmar vilket kändes som bara en halvtimma haha. Ikväll ska jag nog vara hemma, is inte gå å duscha ännu för att fixa mig och allt. Kör på en hemma kväll, saka försöka hitta provbladet jag måste plugga på innan skolan börjar men jag är 99,9 % säker på att det var ett av alla skolblad som jag snörde bort då jag städade rummet... Hehh!  Nåja, nu ska jag se gossip girl och kanske sova lite mer, har inte vaknat en enda gång inatt och har sovit riktigt jävla skönt. Det var längesen!  Nåväl, nu ska jag inte skriva hundra rader till, vi hörs sen :D

kom på att jag har kvar mina sånnahär sen jag var på candyworld å storhandla, nu vet jag vad jag ska göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0