godmorgon!

Godmorgon! Ligger i sängen och ser gossip girl och har just ätit frukost som bestod av kebab!! Finns nog ingen maträtt som hade suttit lika bra som denna, fan vad gott det var.. Haha.  Nåväl, idag ska jag nog bara ligga hemma och dö, är hur trött som helst.  Hade iallafall en riktigt rolig kväll igår med brudarna! Mår väl som förtjänat idag, men det får man ta! Nu ska jag nog sova vidare tror jag... Lät jävligt lockande, kan inte göra någonting typ för har en sånn jävla hemsk träningsvärk.. Tur att jag inte ska träna lördagar, det betyder att jag får ligga-i-sängen-och-dö-hela-dagen! Underbart ;-)  Nu ska jag se på gossip girl, har inga bilder från igår ännu föräns jossan har lagt ut dom så jag kan ta dom där ifrån, så bilder kommer väl senare idag!


Kommentarer
Postat av: bbnbmbm

gör en frågestund!

2012-01-21 @ 13:04:18
Postat av: Evelina

Kommer inte ha en frågestund förän på kanske en månad eftersom att jag hade en för bara några dagar sen!

2012-01-21 @ 14:47:01
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0