Godmorgon!

Godmorgon! Har just ätit frukost/lunch för första gången på det här lovet typ? Har även lyckats se dagsljuset idag också, haha stort steg ;) Fast nu ligger jag i sängen igen och ska se lite gossip girl tills jag har vaknat till.. Har liite konstigt dygn eftersom att jag somnade 10 igår och vaknade sen vid 3?! och somnade inte om förän kring 7 haha. Och mitt alarm har aldrig låtit värre, fick nog hjärtinferkt då det ringde första gången.. Ska inte babbla på om massa onödiga saker, skulle bara visa att jag lever ännu en dag och har faktiskt öppnat ögon ett ex antal timmar tidigare än igår! Stolt  över att jag klarade det nästan på helt egen hand haha.

Måste ju bara visa er min delikata frukost/lunch! Levde fan på det här förra sommaren haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0