Godmorgon!

Godmorgon! Har vaknat för något tag sen och nu ligger jag i sängen och ska strax se lite gossip girl (min nya drog). Idag/i eftermiddag ska jag bara sova sova sova och ta det lugnt. För inatt ska jag dygna! Måste få till mitt dygn så tänker att jag inte ska sova någonting tills imorgon kväll då lär jag ju somna tidigt och inte vara allt för död på skolan! Nu ska jag bara få med mig någon som joinar mig så jag slipper sitta vaken själv hela natten. Nåväl, nu ska jag se på gossip girl och vila!! Jag förstår inte hur man lyckats vända dygnet så jävla mycket på bara en dag typ?.. HM

Btw, har jag någonsin nämt hur mycket jag älskar att sova? Det finns inge bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0