Godmorgon!

Goodmorgon evve-lovers! Haha, idag har jag sovit bort dagen (som alla andra) Så har bara hunnit med att duscha och äta middag. Nu ska jag strax storstäda rummet och möblera om, nu när linn äntligen är hemma ska jag få med henne att hjälpa mig jag orkar ju inte precis flytta på alla grejer själv för jag är en klenfis. Har även fått mina skor idag som jag beställde från nelly för snart 2 veckor sen, fan så tid det har tagit?! Borde igentligen haft dom före nyår men det blev något konstigt med dom. Men nu är dom häär, ska nog gå in dom lite, känns liite ovanligt med 15,5 cm istället för 11-12 cm.. Men kär i dom är jag!!

Får ursäkta den hemska kvallan, men fotade med telefonen. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0