godmorgon!

Godmorgon! Har just fixat mig klart och idag blev jag klar före fan... Så nu ligger jag i soffan och dör, fan så trött jag är alltså och något som är ännu värre är att jag fortfarande mår illa, vadfan är problemet?? Blir suuuur.. Håller på dö av törst och det är bara jävligt äckligt att dricka vatten, varför jag? Jag som älskar vatten?  Ser att denna måndag kommer vara en sånhär mördar måndag då jag sitter och pratar om hur illa jag mår, hur trött jag är, hur mycke jag vill hem, hur fula och störda alla lärare är, störa sig på hälften av skolans elever osv.. Ja ni förstår!!  Nu fan ska jag ligga här och dö tills jag ska iväg till bussen, vilket inte är förän om en halvtimma.. Kära klocka, varför är du så seg. Kan du inte bara slå tjugo över 3 så är denna dag över? Hejdå..



fu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0