Första skoldagen avklarad!

Nu är första skoldagen avklarad, slutade den kring halv 1 tiden. Gud så skönt! Har inte haft någon vidare seriös lektion idag, hade so först på morgon,o och där fick vi tillbaka alla prov som vi gjorde förra terminen och sen babblde vi på om något helt ointressant, sen hade vi no och fick en läxa att läsa (som jag redan kunde) så då fick vi sluta direkt den, och sen hade jag hål tills jag hade cp engelska och där satt jag å läste igenom no grejen, och sen slutligen engelska där vi bara pratade med våran lärare som vi inte har haft något iår pga att hon har varit sjuk typ. Så vi pratade på och slutade lektionen efter 10 minuter drygt?

Nu har jag hoppat in i onepiecen och ligger i soffan under en filt framför brasan, såå skönt! Är helt slut i kroppen, mina fötter värker eftersom att jag har invigit mina 15,5 centimeters klackar och plågat sönder fötterna med dom idag. Hatar verkligen nya oingådda skor!!!  Nu ska jag vila och se på gossip girl, hörs sen!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0