Filmtips!



Ni som inte redan har sett den här filmen, måste se den!

Det är en jävligt läringsrik film kan jag säga. Tänk hur mycket knark kan förstöra en människa? Tänk hur snabbt man blir beroende av det? Allt kanske bara börjat med att någon bara ger en ett piller, eller någon röker på något. Men till slut byter dom upp sig till tyngre och tyngre droger.  Att se den här filmen får mig att verkligen aldrig i hela mitt liv vilja röra eller testa en drog, aldrig!

Jag förstår mig verkligen inte på människor som håller på med det? Vad är det som är så himla bra med det? Det är ju definitift inte coolt, och har man problem så tar ju inte precis knarket bort det, det kanske känns bra för stunden men alla problemen finns fortfarande kvar dagen efter? Nu vet jag ju inte anledningen bakom varför vissa gör det, men jag finner ingen vettig anledning till det iallafall. Nu är ju jag inte någon person som vet så himla mycket om sånt där. Det enda jag tycker är att det är så sjukt onödigt, varför förstöra en fin människa med denna skit? 

Det är så sjukt att i dagsläget är det så många personer som man känner/vet om som håller på med det, att det kommer bara närmre och närmre ens umgänge. Nu längre är inte frågan "har du testat knark" utan mer "har du inte testat" För snart är det mer folk som testat och som håller på med det än folk som inte gör det.  Alltså, vart är världen på väg?

Nu kommer säkert 50% av det folk som läser det här tycka jag är helt dum i huvudet och säga att jag inte vet vad jag pratar om. Som jag skrev, jag kan inte allt om sånt här? Vet väl hyfsat mycket för att kunna tilltala mig lite om det? Alla får ju ha en egen åsikt om allt här i världen? Ja, som sagt.. Om det nu är några som verkligen tar illa upp via det här så klicka inte in här då, för det är ju min blogg och här skriver jag nästintill allt jag känner för att skriva!:)

Bort med knarket gud, jag vill ha en drogfri värld
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0