Död evve..

Äntligen har jag börjat med mitt nyårslöfte! Bara 18 dagar försenat haha, bättre sent än aldrig! Har som sagt just tränat här hemma eftersom att vi har en crosstrainer som tränar ben, armar & lite rumpa! Haha.. Så har gjort ett eget program så det blir tyngre å lättare, sen ännu tyngre å sen lika lätt igen och så pågår det... Och sen har jag gjort 50 situps på det också! Fan vad död jag är.. Har nog aldrig svettats så mycket som jag gör just nu, gick ut och i bara shorts och linne och frös inte ens haha.. Kanske dags att påbörja mitt andra nyårs löfte med att sluta röka, för det försämrar min kondition som FAN. Skäms över hur otränad jag är hahah :(

Nu såhär i efterhand börjar man tänka.. Varför slutade jag träna och gå sporter och varför började jag röka?! Det är nog det dummaste val jag gjort. Gör inte som jag! Nu taggar jag iallafall beach 2012 haha.. Ska försöka träna söndag-torsdag och sen när jag orkar.. Ska jag dra mig till ett gym! Haha.. Nu jävlar ska de bli ändringar!

Mördar maskin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0