Dag 05 – Min dag

Okej, min dag då! Den började med att jag vaknade av min telefon kring 11 tiden, jag låg i sängen och såg gossip girl till kring 12 tiden, då steg jag upp och lagade chicken bits & nudlar, medans jag åt mat fastnade jag med emelie i telefonen i 2 kvartar ungefär! Sen såg jag väl ännu lite mera gossip girl, sen fick jag tummen ur röven och steg upp och klädde på mig, plattade till håret lite. Nu ligger jag på min säng igen, ska se gossip girl (haha) tills middagen är färdig. Ska äta potatisgratäng och fläskfilé, mums! Sen ska jag nog följa med mami till marieberg bara för att tidsfördriva tiden av min fredag.  Resten av kvällen ser ut att bli liggandes i sängen framför gossip girl eller sitta framför tven och trycka i sig en massa onyttigheter.


Det var min dag det!  Tror jag hann nämna gossip girl 4 gånger i ett å samma inlägg? Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0