Dag 03 – Typ av killar jag faller för

Öhm, typ av killar jag faller för? Måste tänka...  Jag faller ju sällan för några killar? Det är ju dom som faller för mig ;-) Nej jag skojade bara haha.. Måste ju få vara lite ironisk :D

Men iallafall, jag faller väl för killar som är väldigt snälla, mycket omtänksamma, gulliga mot en, säger fina saker åt en, killar som är riktigt sööta, charmiga, festliga och inte tråkiga, intressanta ska som också vara så allt inte blir fööör lång tråkigt osv!  Jag är nog inte så svår på att få på fall om någon har alla dom där kunskaperna haha ;)

Har ni nånsin tänkt på att alla har olika killsmaker? Olika typer osv?  Om jag ser på mina ex/exraggg så har alla någonting gemensamt... Det är nog så med dom flesta skulle jag tro, det är rätt kul på nått sätt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0