Dag 01 - Lite om mig

Jaha? Vad ska jag skriva om mig själv då... Börjar väl som alla andra alltid gör!

Jag heter ju då Evelina Eriksson (vilket ni redan vet) och bor i en öde by som kallas töre och ligger 2 mil före kalix typ? Jag är 15 år gammal och fyller 16 år till hösten. Går nu 9an på manhemsskolan och bor hemma med min familj som består av en mamma, pappa och 2 systrar. Fast bara den ena bor hemma nu mera!

På fritiden älskar jag att göra roliga saker, som t.ex vara med mina vänner, festa, hitta på galenskaper och bara leva livet. Älskar även att sova, sova, sova och bara ligga i sängen i flera timmar och kolla serier.  Har även nu fått tilllagt träning på min fritid också, (såå stolt över mig själv) så det kastar vi in där också.

Som person är jag en oftast väldigt glad och trevlig person, rätt utåtriktad mot nästintill alla människor. Är en livsnjutare som älskar i stort sätt allting med livet! Har ju självklart mina mörka och dåliga sidor, men eftersom att ni förhoppnings vis inte ska behöva bemöta dom tänker jag inte berätta om dom.

Ja vad säger man? Är väl en helt vanligt tonåring som tar varje dag som den kommer!

Bjuder väl på en gammal bild från arkivet då jag lika väl håller på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0