Bjuder på en jävligt snygg bild & ett test!

Lovar du att vara ärlig? Jadå!

Du heter: Evelina

Smeknamn: Evve

Låt som du sörjer till när du är ledsen: Sörjer typ inte till någon låt då jag är ledsen?

Beroende av: Facebook, sova??

Vad tror folk om dig? Jag har ingenaning, dom får väl tro vad dom vill om mig:)

Stämmer det? Beror på ju vad dom tror för nå om mig

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt utseende

Vad säger du för att imponera på någon? Behöver inte säga nått för att imponera ;);)

Hur imponerar man på dig? List ut det ni!

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja, vem gör inte?!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ett jävla tjorvigt sms från halebop is inte skriva upp det

Var bor du? Töre

Trivs du där? Helt ok

Äger du några converse: Jag tror det?!

Sprit, cider, vin eller öl? Vin, cider å öl! Allt utom sprit

Brukar du bli för full? Det händer

Är du allergisk mot något? Nej

Har du haft sex idag? Ne

Hur svarar du i mobilen? halåå

Antal timmar sömn inatt? 12

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Iblaaand

När mår du bra? I stortsätt alltid mår jag bra!:)

När blev du fotad senast? Idag

Hur känner du dig nu? Trött och uttråkad!

Vanligaste färg på dina kläder? Svart & vitt 

Vad tycker du om fötter? Hemska :/ Min fotfobi är fan hemsk

Vad saknar du? Farmor & gamla tider!

Hade du en bra kväll igår? Helt okej

Favorit dryck på morgonen? Vatten

Rakar du benen? Ja

Vill du hellre ha mail än brev? Ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej

Är du nöjd med ditt liv? Det är jag!:)

Är du bortskämd? Jag vet inte!?

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Några hundra 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte riktigt

Vad längtar du till? Sommaren!!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!

Vad använder du för shampoo?: Elvital's 

Hur gammal är du: 15

Tycker du om någon just nu: Nä

Gröna eller röda äppeln: Röda

Gillar du golf: Har aldrig testat det, så vet ej

Har du strumpor på dig nu: Japp 

Är det okej att gråta: Ja det är det!

När grät du senast: Vet inte 1-2 månader sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppat, köpt alla möjliga bantningskurer och gymprylar (hahaha ja, jag taggar beach 2012) och såå.. Löshår!!! Hårfärg, utlandsresor skulle det gå till också.. Ja en massa jävla saker iallafall!

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: Japp

Vill du gifta dig: Ja!

Är du bra på att laga mat: Beror på vad som ska lagas, finns det ett recept så går det alltid bra!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Tror du på ett liv efter döden: Nått sånt...

Tycker du om sushi: Har inte smakat det ännu :( Fml

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du tandläkarskräck: Ja, förut älska jag tandläkaren.. Nu är det fan en mardröm

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Säkert

Biter du på naglarna: Nej

Röker eller snusar du: Röker, har dock trampat ner med det jävligt mycket nu. Så jag röker knappt nå mer, förutom på fest:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0