7. Åtta bekännelser.

1. Jag har börjat bli jävligt lätt sur/irriterad på senare tid, varför?!?!

2. Jag kan dömma folk för fort, men ger oftast alla en andra chans till ett "första intryck". Vet själv hur förjävligt irriterande det är då folk kommer och dömmer en direkt utan att ens veta knappt vem man är.

3. Jag är sovnarkoman, mitt liv består av att sova för det mesta

4. Jag har svårt att lita på folk, finns ingen i denna värld jag litar på till 110%

5. Jag tycker att våldtäcks män, misshadlare & mördare borde plågas ihjäl till döds istället för att sitta i fängelset, eftersom att fängelset är så jävla slött nu i dags läget så nu är det lika bra å ta död på dom direkt (efter att dom har plågats i några timmar då)

6. Jag älskar mitt liv och dom som finns med i det!

7. Jag säger alltid vad jag tycker och tänker, sitter aldrig och håller med/går med på något som jag igentligen inte gör

8. Älskar att sitta och dryga mot fula människor som tror sig alltid ha rätt och sedan visar det sig i slutändan att jag har rätt.. KÄNSLAN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0