2012

Då är det 2012 då! Hade en trevlig nyår, hade kunnat ha en världsbäst om inte vissa personer hade varit helt brain dead : )  Men krökade med mina favvo flickor och blev så resten av kvällen, vi tog oss ingenstans, dom som skulle hämta oss kom aldrig, vi ringde taxi och det var upptaget, vi liftade men ingen stannade.. Haha, klockan 5 kommer en taxi typ, fast då skiter jag i å fara och gick och la mig istället.

Skönt med ett nytt år nu iallafall, nu lägger vi förra årets bekymmer, problem och sånt på bokhyllan och gör det bästa av året:)  Just nu vill jag bara dö, mår illa som en gris, huvudet dunkar och jag har bara mig själv att skylla.. Ska invänta middagen så jag får äta någonting någongång jag är döö hungrig!  Vi hörs bättre senare :)

nu;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0