you're the only thing that's worth holding on to

Jag måste nog vara världens mest osocialaste människa på veckodagarna, direkt jag hade bloggat skulle det ses film osv.. Tror ni inte jag somnar inom en minut? Och har sovit ända tills nu. Fan vad skönt det var! Nu ska jag strax byta om och träna, men först ska jag hitta någon ny "lista" som jag kan göra här på bloggen för min andra tog ju slut igår. Kanske bläddrar igenom min egna blogg så kanske jag hittar någon gammal, alla andvänder ju samma listor just nu.. Is ju inte göra samma som jag just gjorde!  Nu ska jag leta det, sen träna.

När jag ser den här bilden vill jag ha sommar, jag vill ha värme, jag vill kunna gå runt i shorts och linne, kunna vandra runt i jeansjackan på kvällarna istället för världens fetaste dunjacka (och även frysa), jag vill ha ljust hår och det ska jag fan in förskaffa väldigt snart, direkt mitt löshår ryker !  Vinter får inte finnas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0