@Tv

Har precis kommit hem efter att följt med Linn och pappa då Linn skulle övningsköra, det är alltid lika roligt och följa med hahaha.. Längtar lite smått tills jag får sätta mig bakom ratten, dock är det 7 dryga månader kvar tills det & 7 dryga månader kvar tills linn har körkortet.  Men vi får väl hoppas på att tiden går fort, sommaren rinner ju alltid iväg snabbt som fan iallafall!  

Nu sitter jag och ser något skit program på tv med ove sundberg, bara jag som inte tycker det är speciellt roligt?..  Blev besviken då jag såg det idag! Nåväl, ska se om det finns någonting se värt på tven annars lägger jag mig i sängen och ser någon av mina barbie filmer eller sex and the city.

Linn bakom ratten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0