Tränaaat.

Har precis tränat! Ska alledens strax kasta mig i duschen ska bara se klart ett big brother avsnitt som snart slutar. Resten av kvällen ska bestå av endast massa mys och ta det lugnt, imorgon är det torsdag. Vi har en kort och skön dag, efter den dagen får jag lov. Detta efterlängtade lovet är äntligen inte så himla långt borta längre! Känns riktigt sköönt. Nu ska jag se klart big brother avsnittet, ta fram morgondagens outfit och sen ska jag kasta mig i duschen så jag känner mig en aning fräshare!

Bara jag som tycker den här låten är riktigt bra?! Jag e kär i den typ..
Vi ska till å med ha den på rockkonserten med skolan, första året vi har en bra låt! Lyssna & njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0