Torsdag avklarad!

Och då var denna skoldag över! Fan vad skönt med helg imorgon, ni förstår inte hur skönt, det är obeskrivligt. Det här och förra veckan var nog den jobbigaste veckan i mitt liv, har varit såå trött, hungrig, less å allt det där hela veckan... Men nu steg humöret upp några steg då jag kom på att det är fredag imorgon, fan vad juvligt!    Idag har vi haft nationella i 3,5 timma jag var klart efter 1,5 timma och marlene var SÅÅ snäll att jag fick gå till och med då! Igtligen måste man sitta kvar till en viss tidpunkt men eftersom att hon är underbar och älskad av mig fick jag gå!  Sen hade vi hål i typ 2 timmar och sen började sista lektionen som var engelska och nu är jag hemma liggandes på min soffa och har beslutångest över vilken barbie film jag ska se....

Ni förstår min beslutångest va?

Kommentarer
Postat av: Lina

Var får du filmerna ifrån? :)

2012-02-11 @ 12:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0