Svar på tal..



Svar: För att jag fick en massa onödiga och elaka frågor om en viss person här och jag tänker inte låta folk kränka ner andra på min blogg, ska någon kränka ner någon här så ska det vara jag! Dock skulle jag inte kränka ner någon här.

Tänk det själv hur det skulle vara om det var någon av er (som ställde kommentarerna) som blev drabbade? Ni hade nog inte tyckt det alls var särskilt kult. Och tjejen ni kommenterar om har jag ingenting emot! Utan tycker hon verkar vara en jätte trevlig och söt person.

Btw, nu mera drar jag bara upp "intressanta" kommentarer så här i inlägg, dom andra svarar jag i en kommentar på inlägget ni kommenterar så ni får hålla utkik där ni kommenterar om ni vill veta erat svar!:)

Kommentarer
Postat av: Marre

Länkbyte? :)

2012-02-12 @ 16:11:41
URL: http://maarreees.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar till Marre: Ja visst, det låter kul!:)

2012-02-12 @ 17:48:55
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0