STOOOORM

Har r nu hunnit duscha, fixa mig och begett mig ut i snöstormen (blåste typ bort) med mamma för att fara till ica för att köpa en massa onyttiga saker till ikväll! Vet inte om jag far till kalix ikväll, eller om jag stannar hemma i töre och gör ingenting här istället! Skulle igentligen behöva plugga som en jävla åsna men har ingen lust till det alls. Vad är det för idioter till lärare som sätter ett prov på en måndag? Vem fan pluggar på helgerna? Inte jag iallafall.. Jag hade inte ens gjort det om jag inte hade några vänner eller någonting att göra nånsin!

Nä ni, nu ska jag sitta och vänta på att mamma & pappa ska komma hem med pizza från råne så ska jag flotta i mig det, tills vidare ska jag sitta å smutta på min redbull till ett avsnitt sex and the city!  Standard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0