spårar..

Ligger i min säng efter att nyss sett ett avsnitt sex and the city, före det blev det sittandes framför tven med gurka & dipp och kolla på big brother i 2 timmar. Före det gjorde jag absolut ingenting, självklart har jag inte pluggat på kemin som jag verkligen borde. Nu kommer jag inte klara provet imorgon som vi har 8.00.

Till mitt försvar så det inte okej att ha ett prov på en MÅNDAG, okej hade det varit matte för det behöver man ju som inte hårdplugga till utan man lär sig ju allt om det på lektionerna, men kemi är sjukt ointressant och jag har väldigt stor lust att elda på kemi boken,  varför sköt läraren fram provet från torsdag till måndag? För att alla skulle plugga mer?? NEJ fortfarande NEJ ingen pluggar på helger.  

Fan vad långt, tråkigt och meningslöst inlägg det här blev. En stor aplåd (applåd?) för er som faktiskt orkade läsa igenom mina gnälliga rader. Nu somna till sex and the city, eller en jävligt kass film! Kommer drömma marddrömmar om kemi inatt känns det som,  nä nu går det över styr. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0