@skolan

Godmorgon på er!  Äntligen är fredagen hääär, sitter just nu på skolan och har bild och har just gjort färdigt min bild & ska alledens strax orka påbörja den nya bilden vi ska göra nu. Efter den här lektionen har vi svenska, sen har jag min efterlängtade lunch, som är fiskpinnar! Muuums, är dö hungrig och har världens träningsvärk idag också så känner mig halft handikappad.  Kommer inte blogga mera föräns senare för efter skolan ska jag och käka thaimat på stan med josse, sen ska jag på bio med mina bruttor!  Så uppdaterar mera då jag kommer hem ikväll :)  Nu ska jag göra en av "dagarna" för att tidsfördriva tiden. Vi hörs sen ;)

Mitt skitfina konstverk haha! Skulle rita en förändrig, och nu är ju bilden spegelvänd så tänk att den fula bruden med lila kläder är hur hon ser ut i början, och sen förändras till det mer.... Nakna? Haha, jag förstår inte hur jag kan ha vg i bild, jag duger inte ens till att rita en människa haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0