@Skolan!

Goddagens! Befinner mig just nu i skolan och sitter på so lektion där vi pratar om andra världskriget, inte allt för intressant att lyssna på men hundra gånger mer intressantare än första som tur är, det var extremt tråkigt. Man visste ingenting om det eller något, nu vet man ju iallafall någonting.. T.ex vem hitler är, vad han gjorde, vad han var för slags idiot osv..!  Idag har vi inte haft särskilt jobbig dag, vi hade först matte direkt på morgonen och sen idrott där vi hade bad och hade glömt bort att vi hade bad så hade bara vanliga idrottskläder med mig (bra dom jag är) så jag gick tillbaka till skolan för att käka lunch och bara ta det lugnt tills so'n började. Nu är den här lektionen i 1 timme och 40 minuter. Sen har vi bara ev kvar sen ska jag hem och sooova!  Sjukt jobbigt att gå långt på måndagar OCH fredagar. Hatar verkligen mitt schema ibland, vad är det för slags människor som gör dom? Vi lyckas alltid få dåliga scheman.. Speciellt på fredagar! Nu vi se någon film om rasismen så ska stänga ner datorn, vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0