Shopping!

Goddagens! Nu är jag hemma från en shoppingsväng med mamma! Vi for rätt tidigt så vi var där just efter dom hade öppnat alla affärer. Fick iallafall med mig hem lite kläder, max mat i magen och lite andra småsaker:)

Nu ska jag kasta in bilder på kläderna och sen ska jag ta en powernap, idag blir det nog ännu en hemma kväll. Har en hemsk mensvärk och huvudvärk.. Nåväl, kastar in bild på kläderna så får vi höras senare :)

T-shirt Från Gina Tricot

T-shirt Från Gina Tricot

Tröja Från H&M

T-shirt Från Gina Tricot

Leggings & Jeans Leggings Från Gina Tricot

Sockar Från Stadium

Kommentarer
Postat av: nathalie

Vackra du!;* Jag skulle bli jätte glad om du GILLADE mitt bidrag. Jag är med och tävlar i Miss World Sweden 2012! http://www.missworldsweden.se/kval2012/nathalie_eriksson kramkram ♥ DU ÄR GULDVÄRD

2012-02-25 @ 13:26:45
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0