Plugg!

Tjenis, befinner mig just nu i varddags rummet och ser på tv, ska strax ta och plugga SO eftersom att jag har prov i det på onsdag! Hela dagen har jag socilariserat mig med bella, johan, willy, mamma & pappa! Bella har suttit å gjort några hundra olika flätor i mitt hår! Har aldrig tänk på det tidigare, men det går ju att göra riktigt mycket med långt hår faktiskt! Hehe..  Nu ska jag ta och plugga so tills någonting sätter sig i huvudet, sen invänta big brother.  Måndag imorgon, vilket betyder skola, vilket betyder stiga upp tidigt, denna måndag betyder även att det är bara 4 dagar till lov då för mig! Underbart:) Nåväl, nu blire plugg!

Flätaaa!


Kommentarer
Postat av: matilda

allt bra? :D

kram!

2012-02-26 @ 19:42:55
URL: http://mathyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0