Onsdagen är ööveer

Nu är jag äntligen hemma från skolan!  Fick stå ute i -30 från fem i halv 3 till kvart i 3 för att bussjäveln var så jävla seg, höll seriöst på att börja gråta för att mina tår gjorde så ont pga att dom frös, min näsa frös också ihjäl typ.  Har seriöst förfrusigt dom båda två..  Just nu idag hatar jag mitt liv, jag är jätte hungrig, trött, frusen och har ont överallt känns det som, finns alltid någonstans det värker just nu är det hela kroppen + huvudet, fast det tillhör ju kroppen också men ja haha. Nä, nu ska jag krypa ner i soffan framför brasan och försöka få min näsa och fötter i liv igen, sen ska jag sova så jag slipper tänka på min hemska hunger..   HEJDÅ

Jag saknar.. MAT :(


'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0