Onsdaaag

Och nu har jag så gott som helg nästan, eller har skola på fredag men efter det har jag en riktig helg! Slipper skolan imorgon, gud  ingen vet nog inte hur skönt det ska bli att få sova ut igentligen!  Har varit så sjukt trött hela veckan, imorse krigade jag mig upp till skolan så var där 8 på morgonen och så får jag veta att mitt språk som börjar 9 var inställt så jag hade hål till tjugo över 10 och då hade jag hunnit med den senare bussen till skolan, fan vad jävligt. Jag hatar att alla lärare är så jävla dåliga på att informera en om sånt.  

Men iallafall.. Daagen har väl då rullat på som vanligt, har haft so provet idag det gick hysat bra även fast jag inte har ägnat så jävla mycket tid till å plugga så känns det ändå som att jag klarade det! Skönt det,  nu ska jag se sex and the city och äta fruktgodis!  Sen tror jag jag tar mig ett träningspass, vi hörs sen :)

Bild i repriiis,  jag måste införskaffa mig några nya bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0