Nobody wanna see us together. But it don't matter, no 'Cause I got you babe

Gud så jag har varit duktig ikväll! Har gjort klart alla inlämnings uppgifter, skrivit ut mina gymnasieval som ska lämnas in imorgon, tränat och nu har jag nyss kommit ut ur duschen! Var riktigt skönt å duscha, snörde in en inpackning i håret och skrubbade kroppen och rakade benen osånt!  Nu känner jag mig riktigt fräsh, snart ska jag ta och krypa ner i min ren bäddade säng och se någon film eller sex and the city. Sen ska jag sova som en bebis, gud så skönt med fredag imorgon!:)

Två bilder från idag!

Promenad i finvädret! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2012-02-09 @ 21:07:52
Postat av: Evelina

Tack så mycket!:)

2012-02-09 @ 22:07:13
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0