Nighti nighti

Det blev inge galejj ikväll inte, jag blev för trött då jag låg hos jossan och såg melodifestivalen med hon och emelie så vi beslutade oss för att avsluta kvällen så! Så jag ringde mamma & pappa som just hade gått å lagt sig så fick dom kriga sig upp och fara och hämta mig, så söta dom är♥  Så nu har jag nyss kommit hem och har lagt mig i min renbäddade säng som mamma har renbäddat medans jag har varit borta, hon är alltid så gullig och städar mitt rum och renbäddar sängen varje helg då jag inte är hemma någonting, då får ju allting vara fint i 1-2 dagar iallafall!   Nu har jag intagit säng läge då och ligger och gossas med mitt fluffiga täcke och mina fluffiga kuddar. Har saknat min säng så hemskt mycket, idag har jag upplevt känslan att sakna någon man verkligen älskar! Nu ska jag se sex and the city och somna till det, imorgon står träning,träning&träning på schemat har ätit så onyttigt i helgen + den hemska onyttiga alkoholen jag drack igår också.. Dumma mig:(  Godnatt sötisar ♥ Eller ska faktiskt blogga ett till inlägg för ska svara på några kommentarer jag fått och inte sett dom föräns nu..

Min stora kärlek,  sover också extra gott då min sverige flagga är ovanför mig! I flera år har den hängt där, och den har alltid fått vara ovanför sängen på vilket sätt jag än möblerat!
Och nej jag är inte rasist för det, får man inte älska sitt land eller?!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0