nanana..

Ligger just nu på soffan och dör, kollar runt på lite kläder. Har nyss ätit middag och funderar om jag ska gå och genomföra ett till träningspass, eftersom att jag inte har något vettigare för mig, men mamma tjatar om att jag skulle behöva städa mitt rum?! SEN NÄR VAR JAG TVUNGEN ÄR STÄDA RUMMET SJÄLV!?  Förutom då jag gör det frivilligt??! Jorden går under.. Ska ligga i soffan och dö nu ett tag, sen om mamma inte städar mitt rum ska jag väl ta och göra det. Ska även försöka orka påbörja en svenska&engelska uppgift som ska vara inlämnade och klara på måndag!  Men det är ju fortfarande 4 dagar kvar dit så. Nåväl, nu ska jag se på nickelodeon och sen städa eller träna! Hörs seen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0