Mina ideér..

När jag verkligen inte har någonting bättre för mig får jag alltid en massa ideér som nästan alltid handlar om att städa, nu har jag bäddat sängen, plockat bort alla kläder från golvet, rensat ena garderoben med klänningar och skor och sen har jag suttit och kollat igenom mina förvarings lådor som jag inte har rört på flera år! Hittade en massa skivor, gamla foton, gamla dagböcker och det bästa av allt! ETT HÄST SPEL!!! Har sökt dom som ett tok.... Så ikväll ska här spelas dataspel!!  Ska gå upp på den läskiga övervåningen och kolla om jag hittar dom andra lite roligare hästspelen, det här jag hittade är bara allmänt mysko och lite läskigt... Nu; SPELTIME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0