Måndagen är avklarad då!

Har just kommit hem från skolan, nu har jag lagt mig i sängen och dör av matkoma. Efter att jag slutade skolan gick jag Linn och Johanna till stan och åt på thai köket, vräkte i mig hela 5 vårrullar så snacka om jag är mätt nu! Behöver inte äta förän till julafton nu känns det som.. Nu ska jag se ett avsnitt sex and the city och ta mig en pn, sen står det hårdträning på schemat, har ju ätit något hemskt onyttigt idag.. Har lite ångest....

Skräll att jag fotar bild på mat, men man måste ju fota dom bästa tiderna i livet ;)

Kommentarer
Postat av: melanie

jättesöt blogg, btw tjäna pengar på din blogg, jag visar hur! :D

2012-02-13 @ 15:47:35
URL: http://mellanbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostar allt dedär du åt?

2012-02-13 @ 17:14:48
Postat av: Evelina

Svar till anonym: !00 kronor ;P



Svar till melanie: Jag såg det! Funderar på att ta och bli medlem så man kanske får sig några pengar för arbetet man gör ;)

2012-02-13 @ 17:40:41
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0