Måndag!

Tjenixen! Sitter just nu på skolan och krigar mig igenom måndagarnas jobbigaste lektion. Vilket är en 100 minuters SO lektion, så sjukt tråkigt. Idag har det varit en helt vanlig dag, har haft matte och idrott och nu då SO. Efter det här ska jag fara hem och sova, fan vad underbart jävla skönt.

Imorse då alarmet ringde vaknade jag upp och var jätte glad? Jag brukar vilja mörda folk då alarmet ringer. Var pigg och glad, haha någonting sitter fel. Kanske drömde någonting riktigt bra ;-) Nåväl, nu ska jag arbeta lite. Sen funderar jag på att smita iväg några minuter före för att hinna med den tidigare bussen annars måste jag vänta ända tills halv 3, sugen? Nääää! Ska hem och ta mig en promenad eftersom att det är så jävla skönt väder ute:) Älskar då det börjar bli vår, även om det kanske är några veckor kvar till dess, men är värdet såhär så är allt uuunderbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0