löshår.. skoter.. piercing... hmmm

Haha, sitter just nu och spelar quiz me mot emelie på mobilen.. Skit svåra jävla frågor, seröst en fråga var från 1902?! Vem fan vet någonting om det årtalet? Jag visste inte ens typ att det existerade knappt..

Så nu istället fö att spela ska jag klicka i lite löshår i rapunzelofsweden's varukorg och vänta på att pappa ska komma hem så ska jag blinka med mina hundögon åt honom och övertala honom till att köpa det, köper han det inte blir det fan en skoter han ska köpa eller så ska han tilllåta mig göra ännu en piercing..  Hm, löshår, skoter eller piercing.. Vad blire?!?!  Vill ha allt..... Varför kunde jag inte tjäna lika mycket pengar som mina föräldrar och sen inte behöva betala hus, räkningar och det kittet utan bara kunna unna mig!   Varför kostar allt roligt pengar? Varför var inte allt gratis.. VARFÖR GUD? VARFÖR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0