Kontoret & big brother

Nu har jag pluggat färdigt och sitter och kollat på kontoret med ove sundberg nu, det är så jävla dåligt alltså haha. Jag är någon som verkligen stör sig på mannen, hur irriterande är han inte i solsidan typ då han kommer å lånar en massa saker och ger aldrig tillbaka? Och är världens snålaste person och kan inte låna ut någonting själv. Haha, nä jag tål honom inte! Nu börjar det igen efter att det har varit reklam. Så ska sitta och störa mig på ove och kolla på hus söt björn gustafsson är! Hihi.. Sen blir det bara en massa söndags-mys med chirre&dirre och big brother.  Undra vem som åker ut ikväll, hmm! 

Vad tror ni läsare? Vem kommer åka ut ikväll?:)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag hoppas på att jessica åker ut, så grymt irriterande brud!

2012-02-26 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0